Dones i esport: neix un nou grup de running al Lluçanès

Divendres, 12 de setembre de 2025

Grup per a córrer 

El Consorci del Lluçanès continua apostant per la promoció de l’esport femení i, amb aquest objectiu, inicia una nova activitat destinada a dones interessades en el running: “Dones per sortir a córrer amb grup”.

Si t’agrada córrer però no saps per on començar, o si ja corres però t’agradaria fer-ho en companyia i amb motivació extra, aquesta és la teva oportunitat. Les sessions tindran lloc els dimarts 23 i 30 de setembre a les 18 h al Pavelló d’Olost i seran gratuïtes.

A més, aquesta activitat està vinculada a la sortida amb bus que properament organitzarem per assistir totes juntes a la Cursa de la Dona a Barcelona, que tindrà lloc el 16 de novembre, un esdeveniment esportiu i solidari on la participació en grup fa que l’experiència sigui encara més especial.

No cal experiència prèvia: tant si vols iniciar-te al món del running com si vols gaudir d’una estona esportiva amb altres dones, t’esperem per compartir entrenaments, diversió i companyonia.

Les inscripcions pel grup de córrer es poden fer omplint el formulari que trobareu clicant AQUÍ, o bé al telèfon 638 96 38 80.

Per a més informació, contacta amb el Consorci del Lluçanès i apunta’t a aquesta nova iniciativa que posa en valor l’esport femení i la vida activa al territori.

 

 

Darrera actualització: 12.09.2025 | 10:01